ZAPRASZAM
Witold Gątarski
ul. Halczyna 12
30-086 KRAKÓW
tel/fax (012)6361400, 604 806 663
Zapraszam poniedziałek-piątek 9:00-18:00, sobota: 9:00-14:00
W związku z okresowo pojawiającymi się spiętrzeniami robót, w wypadku bardziej czasochłonnych usług proszę o wcześniejszy kontakt.
W związku z często występującymi pomyłkami pragnę poinformować, że na ul. Halczyna są dwa serwisy rowerowe. Są to dwie całkowicie odrębne firmy.
Serwis narciarski - rowerowy prowadzę od ponad dwudziestu lat. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku udało mi się znakomicie go wyposażyć w maszyny, urządzenia, narzędzia i technologie pozwalające świadczyć szeroki wachlarz usług do tej pory niedostępnych w jednym miejscu na rynku o czym możecie się Państwo przekonać przeglądając cennik, opisy usług i fotografie. Wykształcenie techniczne, piętnaście lat w przemyśle ciężkim w działach utrzymania ruchu, praca we włoskiej fabryce rowerów, kilkuletnie zatrudnienie w jednym z krakowskich sklepów i serwisie , bieżące uczestnictwo w prezentacjach, szkoleniach krajowych i zagranicznych czołowych wytwórców sprzętu, akcesoriów, maszyn, urządzeń i narzędzi, poparte stosownymi certyfikatami i tytułami pozwala mi na wykonywanie usług na najwyższym poziomie.
Od ponad dziesięciu lat prowadzę szkolenia z zakresu serwisowania sprzętu. Dotychczas przeszkoliłem około 450 osób, w tym kilka zza granicy; część z nich to aktywni serwisanci, również pracownicy mojej konkurencji.
Jakość świadczonych usług zaowocowała współpracą z klubami sportowymi, szkołami i czynnymi zawodnikami, jak również została dostrzeżona przez polskiego przedstawiciela firmy Wintersteiger produkującej najwyższej klasy maszyny do serwisowania nart i snowboardów; zaowocowało to współpracą polegającą na współprowadzeniu szkoleń dla jego klientów. Analogicznie, polski przedstawiciel firmy TOKO (producenta znakomitych impregnatów, smarów, narzędzi i akcesoriów do naprawy, konserwacji i pielęgnacji nart) również zaproponował mi współpracę w zakresie współprowadzenia szkoleń, która trwa do dziś - a jej uwieńczeniem i ogromnym wyróżnieniem dla mnie było współprowadzenie jubileuszowego szkolenia podczas spotkania w Kielcach z okazji stulecia firmy Toko.
Na przestrzeni tych lat dorobiłem się rzeszy stałych klientów. Wśród nich są byli i obecnie czynni zawodnicy, instruktorzy, pasjonaci sportu i jego weterani (którzy są specjalnie traktowani). Wszystkim klientom staram się zaproponować adekwatny do potrzeb i możliwości finansowych poziom serwisu (dotyczy to komponentów, technologii i użytych specyfików)